wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 27 września 2011

urlop

to był najdłuższy urlop w moim życiu! 2 miesiące w Polsce. Wróciłam z nowymi pomysłami, ale troche przygasłam - powód bardzo prosty - ząbkowanie. moja mała rysia ma już 6,5 miasiąca jednego zęba, drugi się kluje, zaczeła jeść zupki i strasznie źle śpi. do tego była chora, smarkała kaszlała gorączkowała i trochę się przez to rozpieściła i teraz mam problem zrobić cokolwiek, bo ona jest małym przylepkiem. Wisi na mnie cały czas, a jak ją odkładam to krzyczy, nie, nie płacze tylko krzyczy. ale jestem dzielna i dam radę.

2 komentarze:

Aga pisze...

Urlop 2 miesieczny ale bym chciala tak
Zapraszam na moje candy powitalne http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

kasia pisze...

Witaj po długiej przerwie:)No pewnie ze dasz radę!!!Czekam na Twoje nowe dzieła,a maluszkowi życzę zdrówka:)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger