wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 5 lutego 2012

co tam u mnie?

To nie jest tak, że nie szyję, bo szyję. Co prawda mniej z racji powrotu do pracy. No i moja córcia zrobiła się mobilna, więc trzeba jej więcej czasu poświęcać - zresztą ona jest taka absorbująca, że nie mam ochoty siedzieć przed maszyną - tylko się z nią bawić. Cudowny okres - wciąż coś nowego się uczy, coś nowego potrafi.
Uszyłam od grudnia 2 baby kołederki ( nooo - druga czeka tylko na lamówkę) ale narazie nie mogę pokazać, bo obie są na prezent, a wiem, że osoby które obdaruję tu zaglądają.
obecnie planuję uszycie kołderki dla koleżanki mojej Marysi - na roczek. Jej mama ma bzika na punktcie słoni, więc szukałam słonia w PP, bo PP wciąga niesamowicei i teraz w każdej mojej kołderce musi być coś z PP.
Nie znalazłam - postanowiłam zrobić sama - tak starodawnie bez programu, za pomocą linijki i ołówka. Ucho i ogon planuje zrobić ruchome, czyli z osobnego kawałka materiału - takie do miętolenia.

ten u góry to pierwotny szkic, zrobiłam potem lepszy, ale jego używam jako oryginału do PP, teraz szyję. dam znać czy tak wogóle się da. Bo tak naprawde to nie jest czyste PP - taka technika kombinowana.


1 komentarze:

pinkbubbles pisze...

Jestem bardzo ciekawa tego słonika :D Dziękuję za udział w candy :)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger