wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 27 lutego 2012

kołderka dla Filipka

Nareszcie mogę ją pokazać, wczoraj odbyły się chrzciny - po raz pierwszy zostałam matką chrzesną. Oczywiście mały Filip dostał też taki zwyczajowy prezent, ale kołderka była taka specjalna - ode mnie. Mam nadzieję, że się spodobała. 

Uszyłam ją taką nowo poznaną przeze mnie techniką, miało być "messy" czyli lekko nieuporządkowanie, i chyba tak jest.
literki są uszyte techniką PP - sama je narysowałam. Jestem z tego niesamowicie dumna :) samochodzik też sama narysowałam :) w ogóle to ostatnio rysuje sobie wzory PP - na nic innego czasu nie starcza. Od kiedy Marysia zrobiła się mobilna wymaga o wiele więcej uwagi - w każdą dziurkę wchodzi, wszystko wyciąga - mam mniej czasu na szycie. Poza tym powrót do pracy jest dość ciężki - choć w przyszłym tygodniu miną już 3 miesiące jak pracuję to wciąż nie mogę się odnaleźć.
Pozdrawiam wszystkich, którzy wciąż tu zaglądają :)

4 komentarze:

Etoile pisze...

cudowna kołderka, chciałabym tak umieć szyć

AgA pisze...

Cudna kolderka. Podziwiam Twoją cierpliwość i zaangażowanie. A prezent niesamowity a nie tam jakiś "oklepany" Brawo

Unknown pisze...

Cudo. Kołderka pewnie długo posłuży. Wszycie literek imienia to świetny pomysł...pamiątka na bardzo długie lata :)

pinkbubbles pisze...

śliczna! Piękne kolory :)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger