wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 7 stycznia 2014

kalendarz na 2014

Oto najzupełniej zwykły kalendarz, który przemieniłam w małą śliczność!

przy okazji odkryłam na nowo haftowanie krzyżykowe :) i haftuje jak oszalała.

jeśli ktoś chce się pokusić na oprawianie książki materiałem, polecam taśmę dwustronnie klejącą, jest o wiele lepsza nić klej. Nie przesiąka i dużo wybacza... na przykład wielokrotne poprawianie :)

Prawda, że słodkie?
już powstaje następny.



2 komentarze:

Marzycielka to ja😉 pisze...

Kalendarz wygląda jak fajny obrazek. Super sposób na odmianę czegoś oczywistego. Gratuluję pomysłu! Też bym taki chciała mieć ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie. Co prawda dopiero zaczęłam, ale mam nadzieję że będzie lepiej:)

4toys.pl pisze...

Ten blog tak naprawdę bardzo mi się podoba. Lepszych blogów to ja na oczy nie widziałem.

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger