wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 3 lutego 2014

Róże PP ( ze wzorem do pobrania)

jak zapewne wiele z was wie metoda PP strasznie uzależnia, ja znów wpadłam w sidła. zrobiłam już 2 róże. 3 w drodze. jeszcze nie wiem co z nich będzie, ale jak już coś wymyślę to na pewno się  z wami podzielę.



wzór narysowałam sama na podstawie pracy znalezionej w internecie, gdzieś, kiedyś. Wykonuje bardzo dużo print screenów i potem ciężko mi podać źródło. Jak ktoś zainteresowany, to dziele się wzorem. Wygląda karkołomnie ale to naprawdę prosty wzór. Jak ktoś ma ochotę skorzystać to dajcie znać :) miło wiedzieć, że ktoś też skorzysta. do pobrania tutaj. no mam nadzieje że tutaj - bo pierwszy raz coś tak wstawiam.

1 komentarze:

hanusiam pisze...

Róże są wspaniałe i wzór, i wykonanie. Link niestety nie działa :/ Może ma Pani wzór, taki do przesłania na @?

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger