wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 22 grudnia 2012

choinka

Nasza tegoroczna choinka jest płaskata. z powodu braku miejsca a także wyjazdu do Polski na Święta- gdzie będziemy mieli prawdziwą, postanowiłam iść w niekonwencjonalny styl...

na spacerku nazbierałam gałązek, powiązałam sznurkiem, zawiesiła lampki, i kilka bombek.

a jakież było moje zaskoczenie kiedy wczoraj na stronie spryciarze zobaczyłam właśnie taką patyczkową. No cóż w dzisiejszym świecie trudno o innowacyjne pomysły... chyba wszystko już kiedyś było...  




post miał się pojawić sam, kiedy ja już będę w samolocie... ale coś nie wyszło :)
Szczęśliwego Nowego Roku!

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

jaka pomysłowa choinka:) super

pytałaś o koraliki szydełkowane- wiesz, ja robię na oko, nie liczę...wełenka nie może być za gruba i trzeba mocno ściągać oczka...powodzenia...praktyka czyni mistrza:)
pozdrawiam serdecznie Ania

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger