wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 2 grudnia 2012

zasowienie poduszkowe

Oj spodobało mi się szycie poszewek na  poduszki - spodobało. Moja mała pomocnica wyrzuca niteczki, ciągnie za materiał, żeby nie było za łatwo, próbuje za wszelką cenę dostać się do szpilek i naprawdę za niedługo będę je musiała trzymać chyba na suficie. No i oczywiście w roli modelki pięknie potrafi je zaprezentować.



 a po pracy jestem taka zmęczona....

Poszewki jutro trafią do takiego małego sklepiku, kupiłam najtańsze poduszki, bo stwierdziłam, że same poszewki nie prezentują się tak fajnie jak na podusze. Pożyjemy zobaczymy - może coś sprzedam...  będę wydawać na materiały i koło się zamyka...

2 komentarze:

AgA pisze...

Śliczne, jak ładnie wyglądają na brązowym tle! Modelka cudna :)

Paula pearls pisze...

bardzo ładne te poszewki. super wykorzystujesz swój talent

http://paulapearls.blogspot.com/

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger