wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 17 marca 2013

elfie paputki

Poczyniłam takie oto elfie paputki :) elfie bo szpiczaste. wykorzystałam długo zalegające moja szufladę kwadraciki, miałam zamiar kiedyś zrobić kocyk z kwadracików, ale bądźmy szczerzy.. mój zapał jakoś opadł.


żeby zrobić jednego paputka potrzeba 6 kwadratków. Jeśli ktoś zainteresowany to przepis można znaleźć o TU.

Dużo rzeczy ostatnio wyczarowałam, ale jakoś nie potrafię znaleźć czasu by to sfotografować, mimo że przez tydzień się byczyłam, i sobie chorowałam :) o powadze mojej choroby może świadczyć fakt że od angielskiego doktora dostałam antybiotyk - a nie paracetamol :)

1 komentarze:

Kasia z Różności pisze...

Fajna forma i kolorki :) Zdrówka !

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger