wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 17 grudnia 2011

mój pierwszy PP

Długo nie wiedziałam o co chodzi z tym szyciem przy użyciu papieru, potem trafiłam na tutka, który mnie olśnił i mimo tego, że nienawidzę prasowania - spróbowałam. Nienawidzę prasowania do tego stopnia, że jak jestem w Polsce to dzwonie po swoją psiapsiółkę Gosię i ona prasuje ubranka mojej małej Marysi ( w tym miejscu pragnę serdecznie podziękować Gosi - kochanie dziękuję ci!) 


wybrałam łatwy wzór łódki, ale już się palę by stworzyć coś nowego. tylko nie wiem co... szukam wzoru na prosiaczka, tego od Kubusia Puchatka - bo mój mąż uwielbia prosiaczka ;) zrobiłabym mu poszewkę na jego jasieczka.

4 komentarze:

Kamila pisze...

Wygląda profesjonalnie ;) To nic, że prosty - czasem proste jest najładniejsze. Jak już poćwiczysz, to nic nie będzie Ci straszne :)

AgA pisze...

Nie wiem o co chodzi ale ładne :)

Unknown pisze...

ha ha ha ja tez nie wiem o co chodzi ale ładna łódź :D

Joanna pisze...

Śliczne, jak na pierwszą pracę PP - rewelacja. Uważaj, PP - uzależnia:)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger