wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 29 grudnia 2011

patchworkus gigantus

Udało mi się skończyć tą narzutę już jakiś czas temu. Czekałam na słoneczny dzień by zrobić ładne fotki, takie jakie widuje na innych blogach, ale zdałam sobie sprawę, że to może nastąpić dopiero za 2 miesiące 
(heheh).

Jestem z siebie niezmiernie dumna, że tego dokonałam - że skończyłam.
bardzo się dużo nauczyłam, i już planuje szyć następną :)

Marysia uwielbia nową narzutę, jest na niej tyle kolorków
 pikowałam tylko po szwach, oczywiście jest kilka zakładek. 
No i oczywiście dedykacja dla mężulka - za cierpliwość- na 30 urodzinki z miesięcznym opóźnieniem.


przez święta uszyłam baby quilt z łódką w roli głównej, ale go nie pokarze, bo dzidziuś urodzi się dopiero w marcu a wiem, że jego mama tu zagląda. Poza tym to tylko góra, muszę jeszcze przepikować.
Buziaki dla tych którzy we mnie wierzyli :)

6 komentarze:

Joanna pisze...

No, kochana, możesz być z siebie dumna!!!! Patchwork wielki, pięknie dobrane kolory, wypikowany wystrczająco. Super. A jeszcze wyhaftowana dedykacja. Dziękuję za buziaka:)

Joanna pisze...

A, i najważniejsze - córeczkę masz śliczną,i bardzo ruchliwą:)

Etoile pisze...

narzuta cudna

anieska pisze...

Narzuta robi wrażenie. Podziwiam za zacięcie i cierpliwość!

Asia-majstruje pisze...

Podziwiam ogrom pracy, który włożyłaś w to dzieło!
Wszystkiego dobrego w nowym roku!

pinkbubbles pisze...

Piękne, podziwiam Cię za cierpliwość :) A co do babeczek to niebawem coś przygotuję z silikonem :D

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger