wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 5 grudnia 2011

półka na drzwi (?)

Sama nie wiem jak to nazwać. Grunt, że się sprawdza. Moja mała dama ma już dużo kosmetyków, do tego dochodzą zabawki do kąpieli i inne gadżety. A jak już kiedyś wspominałam mieszkam w domku dla krasnali. Łazienka nie odbiega od normy czyli jest mini - mini.
więc powstał taki oto projekt:

Najpierw miałam to robić z jakiegoś materiału, ale potem sobie przypomniałam o starej zasłonce pod prysznic. Fantastycznie się to szył, nie ciągnie się, nie snuje. Tylko znikający pisak zamiast po 12 godzinach znikał z tej powierzchni po 12 sekundach...

u nas leje... cały czas leje... zero słońca - witamy w Anglii...

4 komentarze:

pinkbubbles pisze...

ale to pomysłowe! świetne rozwiązanie dla mini łazienki :)

AgA pisze...

Pomysł rewelacyjny!!! I świetne rozwiązanie do małego mieszkania, nie tylko do pokoju, i świetne do prania

kasia pisze...

Znakomity pomysł.Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Ale mnie uradował ten post. Od dawna nie mogę męża namówić na jakiś reling czy półkę w łazience, a teraz zrobię tez coś podobnego bo mam całkiem nowa zasłonkę- nie używaną, wiec mam pole do popisu ha ha... Twoje dzieło jest super. Jak to się mówi potrzeba- matką sukcesu.

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger