wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 3 grudnia 2011

moja patchworkowa piłeczka

Dzięki cudownemu tutkowi od ULI uszyłam fantastyczną piłeczkę. To naprawdę było proste! wykorzystałam reszteczki materiałów i wieczorami kiedy maleństwo już spało - szyłam.
Moja piłka ma w środku kapsułkę z jajka niespodzianki z kilkoma koralikami, więc brzęczy.

zachęcam wszystkich do uszycia tej piłeczki - to naprawdę proste, a maszyna jest zbędna.


Wczoraj byliśmy też zobaczyć dzidziusia - Filipka. Popełniłam najbrzydszy torcik pieluszkowy w moim życiu - ale po prostu miałam zły dzień wczoraj - stres mnie dopada przed powrotem do pracy. 

Do tego okazało się, że ......
i teraz uwaga.....
jestem chudsza niż przed ciążą, w związku z tym wszystkie sukienki i spodnie do pracy na mnie wiszą. 
Wiem nie powinnam się skarżyć, no ale nie mam co na siebie włożyć!!!
a torcik ma w środku kocyk ( niestety kupny) na górze tradycyjnie róże skarpetkowe i pokazywana już girlanda - komentarz był następujący:
"Jak się upijemy to przynajmniej imienia dziecka nie zapomnimy ;)"

wszystko robię żeby tylko nie pikować... sprzątam, gotuje, piekę. To naprawdę ciężka praca do tego Marysia która teraz jest już bardzo mobilna ( nie nie raczkuje jeszcze - raczej czołga się jak marines w okopach pupa nisko przy ziemi) zaraz jest przy mnie i tymi malutkimi paluszkami wydłubuje ocieplinke i próbuje zjadać. więc mogę pikować tylko kiedy tatuś się nią zajmuje :) a tatuś obecnie chorusiany.

5 komentarze:

Grodzia pisze...

rewelacyjna piłka! chyba też uszyję taką dla mojej małej:) zapraszam do Kuźni Upominków:)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

świetna piłka wyszła! cieszę się że tutek Ci się przydał :) a węża będziesz szyła? :))) Pozdrawiam serdecznie i udanego powrotu do pracy!

Moniś-ka pisze...

Piłeczka piękna, zazdroszcze umiejętności:)
Co do za dużych ciuchów to myślę że z Twoimi zdolnościami będziesz mogła je przerobić i wszystko dobrze sie skończy:)
Życzę mniej stresu, i zdrowia dla rodziny:)
Pozdrawiam ciepło:)

Kamila pisze...

Widzę, że zajmujemy się podobnymi rzeczami ;) wydłubywanie ocieplinki jest mało szkodliwe;) Moja Marysia znajduje wszystkie zaginione szpilki!!! Pokój muszę przed nią zamykać na cztery spusty!!! Powodzenia w powrocie do pracy.

Etoile pisze...

piłka bomba, ja niestety mam dwie lewe rece do szycia

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger