wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 29 listopada 2011

candy materiałowe

Było cadny scrapowe - teraz materiałowe. Podzielę się swoimi małymi zapasami materiałów. Ostrzegam, że niektóre z nich są złośliwe, sztuczne albo lejące. :) oto banerek

zasady jak zwykle: komentarz tu, a baner u siebie :)

losowanie 1 stycznia 2012,

powodzenia wszystkim życzę i już się cieszę na poznawanie nowych blogerek :)



ja tym czasem wracam do pikowania - nie zdawałam sobie sprawy jak od tego bardzo bolą ręce.

16 komentarze:

Pani Motylkowa pisze...

witaj !
chętnie zapisuje sie na to candy, gdyz troszke nowych materialow by mi sie przydalo na ciuszki dla moich nowych lalek tild :)
poza tym zapraszam do siebie na moje świąteczne candy :)

Majek pisze...

Chętnie stanę w kolejce :)

toskaniau pisze...

piekne candy..;O) pozdrawiam serdecznie uLa

Musta pisze...

Ajajaj, cudownie :D No to nie pozostaje mi nic innego, jak stanąć w kolejeczce i czekać, czekać, czekać...
Pozdrawiam :)

cohenna pisze...

Wypasione candy :)
Staję do kolejki :)

www.cohenna.com
zapraszam na candy urodzinowe

Ferek pisze...

materiały , materialy I love materiały :D

magońki pisze...

staję w kolejce :D

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Zgłaszam się :D Baner u mnie w zakładce konkursy ;)

Beretta-art pisze...

Zgłaszam się na ochotnika!

Etoile pisze...

dziekuje za udział w candy u mnie ja zapisuje się do Ciebie

Szycie Isabell pisze...

Wspaniałe materiały:) Z przyjemnością się zapisuję.
Pozdrawiam

SkySweet pisze...

Oczywiście zgłaszam się :) nie mogłyby mnie ominąć takie nagrody :)

Joanka-Z pisze...

I ja i ja!:D Tam, gdzie można wygrać materiały nie może mnie zabraknąć:D Ustawiam się w kolejeczce:)

Égotiste pisze...

o, jak fajnie, że jeszcze zdążyłam się zgłosić ;) może akurat los się do mnie uśmiechnie? jestem obserwatorem, a banerek zaraz wyląduje u mnie ;) pozdrawiam gorąco
http://xladymonroex.blogspot.com/

AnaYo pisze...

Przyłaczam się do zabawy, niemalże w ostatniej chwili :)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger