wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 22 listopada 2011

trochę sentymentu

jako, że przebywam obecnie u tatusia na "wakacjach" chciałam się pochwalić moimi dziełami dawniejszymi. Każdy takie ma :) gdzieś na dnie szuflady, pierwsze, jeszcze panieńskie wypociny.
ja byłam bardzo kreatywną nastolatką, ale jak to nastolatki miałam nie za wiele funduszów, stąd wybaczcie mi niektóre nisko budżetowe dzieła -wszak liczy się kreatywność. znalazłam kilka skarbów, większość rozdałam, a już na pewno te bardziej udane :) wszystko jest pokryte kurzem - nikt obecnie nie mieszka w moim pokoju, więc nikt tam nigdy nie sprząta. podziwiajcie:
malunki na szkle - wciąż mam te farby, ciekawe czy wciąż się nadają.

takie małe wtrażyki, tata mi pociął szybki 2mm, ja obklejałam nitke kropelką dookoła i już. Zrobiłam mu nawet na Święta kilka z choinką i dzwoneczkiem, dookoła była napis z nazwą jego firmy i telefonem. Jeden do dziś dzień wisi w PKO w sekretariacie. Dumna jestem

pierwsze kroki w scrapowaniu

niewinne próby z masą solną -pamiętam jako barwnik używałam barwnika do jajek wielkanocnych...


guzikowa ramka - a w środku mój piesek Guzik

owieczka z masy solnej- lekko przypalona...

z tego jestem bardzo dumna- to taki odpowiednik dla obrazu, zbobiony z okorowanej gałezi morwy, swego czasu był do tego podczepiony bluszcz. W takim małym flakoniku z wodą rósł, ale nikt mu wody nie dolewał i już dawno po nim.
uwielbiałam butelki - to zwykłe z wina - namalowałam gętym klejem wikolem wzorki i zamalowałam sprajem

pokolorowałam kamyczki ze żwirku farbkami i tak sobie leżą w butelce po nalewce babuni.

było takie takie piwo w tych fantastycznych niebieskich butelkach - tu ozdobione koronką

karafka z namalowaną kiścią winogron
 
a ja zaczynam pakowanie - jutro wracam na swoje angielskie włości ;)

3 komentarze:

Joanna pisze...

Piękne rzeczy, piękne. A jaka różnorodność....

AgA pisze...

Ładne początki, pomysłowe.

Anonimowy pisze...

bardzo pomysłowe :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger