wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 12 listopada 2011

scrapowy adresownik

kiedyś kupiłam dwa notesy na adresy, były bardzo tanie i bardzo brzydkie. Przeleżały chyba z dwa lata w półce, gdy robiłam słynnejuż porządki znalazłam je i postanowiłam jeden trochę zmienić by zachęcić samą siebie do używania go - bo adresownika wciąż nie posiadam. Obkleiłam ozdobną tapetą i wykorzystałam gotowe drewniane elementy, które też zalegały nie wiem jak długo. Oto efekt.


3 komentarze:

pijana_wiatrem pisze...

super :) Ta tapeta wygląda naprawdę fajnie :)

kasia pisze...

Super!Wyszedł bardzo fajnie:)

agea happiness pisze...

super:)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger