wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 14 listopada 2011

paputki

zrobienie candy to był genialny pomysł, poznałam tyle fajnych ludzi, tyle cudnych blogów, jeszcze nie miałam okazji zajrzeć na każdy, ale zrobie to napewno :) dziekuje wam wszystkim za ciepłe słówka i dziekuje za inspiracje!
w międzyczasie urlopowym ( tak tak znowu się bycze u tatusia w polsce) powstały paputki dla małej rysi. wyszydełkowane w jeden wieczór. maleństwo jeszcze nie chodzi, ale stópki ogrzać jej trzeba. A szczególnie gdy idziemy gdzieś z wizytą i zakładamy sukienusie i rajstopki, coś by się na stópki przydało :) 


zapinane na guziczek w kostce - ale i tak się nauczyła ściągać :)

7 komentarze:

pijana_wiatrem pisze...

piękne!

anieska pisze...

Witaj,
trafiłam do Ciebie przez przypadek i zostaję. Tworzysz cuda. Świetny pomysł z tymi zabawkami (i nie tylko) dla Córci. Jeśli pozwolisz będę podglądać! No i zapraszam do mnie:
http://annazzielonegowzgrza.blogspot.com
Pozdrawiam!
anieska

kasia pisze...

Kapciuszki są przesłodkie:)

Agnieszka C. pisze...

Jak tworzyłaś te motywy kółkowe? z papierów pakowych czy innych? bo ja może do pracowni naszej szkolnej coś takiego zrobiłabym
Pozdrawiam
Agnieszka

Agnieszka C. pisze...

a paputki ze stópkami pokaż :)

IWA pisze...

Ale piękne! I to w jeden wieczór!

agea happiness pisze...

chciałoby się umieć robić takie wytwory:)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger