wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 27 listopada 2011

skanapkowałam!

Udało się!!! W końcu skanapkowałam patchwork! W tym celu musieliśmy z mężem wynieść łóżeczko i przewijak z sypialni i postawić nasze łóżko na boku. Ale tak to już bywa gdy mieszka się w angielskim domku dla krasnali 
potem wsuwałam setki agrafek i tylko raz się ukułam...
Oczywiście mąż chciał pomóc i zanim go powstrzymałam to opitolił nożycami odstający bok ociepliny i podkładk, który zachowałam w razie gdyby się miało skurczyć podczas pikowania. Kochany misio!
muszę przyznać, że na fotkach kolory wyglądają dość niecodziennie, mogłabym powiedzieć niezbyt zachęcająco. Ale na swoje usprawiedliwienia mam to, że jest to typowy patchwork resztkowo-ubraniowy. jedynym materiałem który kupiłam specjalnie jest ten czerwony w białe grochy.
podczas całej operacji Marysia siedział grzecznie w łóżeczku i obserwowała z korytarza, co też ta mamuna wyprawia...
Teraz pikowanie - dzięki poradom Joasi wcale się nie boję :)

10 komentarze:

AgA pisze...

Wow!!! Cudny patchwork. Szczerze podziwiam.

AgaPola pisze...

Warto było trochę poprzestawiać mebelki... Patchwork superaśny... bardzo mi się podoba!!!

Paolla pisze...

Woooow! Podziwiam ogrom pracy i poświęcenia:) I zazdroszczę umiejętności i cierpliwości!

aeljot pisze...

Kolory cudne. A całość ogromna.

kasia pisze...

Ale wielgachny!!!Super kolorki:)

Anonimowy pisze...

Lola!!!! Jestem z Ciebie meeeeeeeeeeeega dumna!!!! Pozdrowienia dla Marysi. Buziaki. PS. Się zalogowałam wreszcie:)

Madzik pisze...

Fajne kolorki, aż energia od nich bije. Miłego pikowania, pozdrawiam:)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

cudowny patchwork powstaje!! ogrom pracy za Tobą i przed Tobą :)

pinkbubbles pisze...

Dziękuje za udział w candy :) Powodzenia z modeliną! będę wyczekiwać Twoich dzieł! :)

Asia-majstruje pisze...

Jaki wielki i ile to pracy! Podziwiam :)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger