wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 20 listopada 2011

wyniki candy

Odzew przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! WOW! na początku było nieśmiało. wyjechałam do taty i parę dni tu nie zaglądałam, a jak weszłam potem to było niesamowite! ale do rzeczy :)

Losowanie wyłoniło Karolę.

gratuluję!

jednocześnie zawiadamiam wszystkich, że tak bardzo mi się spodobało rozdawanie, że kolejne candy leży już przygotowane i spakowane w kopercie, zostawiam je w Polsce, bo potem będzie to o wiele łatwiej, taniej i szybciej wysłać. Zrobi to mój brat- który jeszcze o niczym nie wie :) ale oficjalnie ogłoszę to za kilka dni jak wrócę do domu i się ogarnę.

pozdrawiam wszystkich w imeniu wszyskich 4 ząbków, które zdecydowały się wychodzic naraz :)

13 komentarze:

Paolla pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni! Już cieszę się na kolejne candy:)

Joanna pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam

Julia Sh pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

nahanmir pisze...

Gratuluję!:) Czekam na kolejna zabawę;)

AgaPola pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni !
Dziękuję za zabawę :)

agea happiness pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni:)

Agnieszka C. pisze...

pozdrawiam wszystkie 4 ząbki :)
Gratuluję Karoli i dziękuję za zabawę :)
Agnieszka

Agnieszka C. pisze...

i oczywiście właścicielkę tych ząbków oraz jej rodzinkę
:)

Asia-majstruje pisze...

Gratulacje dla Karoli!

april79 pisze...

gratuluję wylosowanej i zębów też gratuluję:)

Kaśka pisze...

Gratuluję i zwyciężczyni i ząbkującej :)

karola pisze...

Strasznie się cieszę bo jeszcze nigdy nie udało mi się wygrać i to jeszcze takie cudeńka.Dziękuję ci bardzo:):),bardzo,bardzo.

magdalenardo pisze...

Gratulacje dla wygranej!
Dziękujemy za zabawę :)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger