wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 27 sierpnia 2013

kosmetyczka po japońsku



Na dzień przed wyjazdem na urlop zorientowałam się, że nie mam porządnej miękkiej kosmetyczki, mam taki duży kufer, który dobrze się sprawdza, ale tym razem podróżujemy tylko z bagażem podręcznym, więc potrzebny mi mniejszy format.
Zainspirowałam się tutkiem po japońsku (chyba) :) zaczerpniętym z portalu zszywka, którego jestem ogromną fanką. Nic tylko przypinam i przypinam :)




okazało się to naprawdę prostsze niż wygląda. Może nawet zrobię tutorial jak to odszyfrować. 
Moja kosmetyczka jest dość dużych rozmiarów, wykorzystałam zamek z odzysku i jakieś tam materiały których nie będzie szkoda, jakbym poległa. podszewkę wszyłam ręcznie :) wciąż daleko mi to idealnej krawcowej, dlatego podszewka wyszła mi troszkę większa niż kosmetyczka. ale z dwojga złego, lepiej tak.
a tu oryginał


kosmetyczka ... ktora zrobie  :))

3 komentarze:

Unknown pisze...

świetna kosmetyczka, może się od Ciebie nauczęz;)

Asia-majstruje pisze...

Cudna!
Pozdrawiam,
Asia

hanusiam pisze...

Świetna. Mnie chyba przerasta wszywanie zamków, dlatego jeszcze poczekam ze zrobieniem takiej.

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger