wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 17 sierpnia 2013

poduchy szyte metodą Quilt as you go

poduszki t,e a raczej poszewki powstały jakieś 2 miesiące temu. Już kilka razy były prane, więc udało się, bo się nie rozlazły, nie skurczyły (odpowiednie wykreślić)

a zaczęło się od tego, że mam straszną fazę na poszewki i wszywanie do nich zamka, ale jakoś mi z tym zamkiem nie idzie. Poddałam się ( na jakiś czas) i uszyłam takie zwykłe poduchy na zakładkę.


powstały z resztek, metodą "quilt as you go" czyli pikowałam od razu szyjąc, bo szyłam na kawałku polaru. Metodę tą polecam leniuszkom, jak ktoś nie wiem o co chodzi to chętnie opiszę.

niebieskie powstały dwie, ale jedną od razu darowałam mojemu tatusiowi.


różową obszyłam koronką z odzysku. (w szafie od roku zalega mi skanapkowany patchwork dla dzidziusia w tych wściekle różowych kolorach, nie wiem co mnie napadło) wogóle ta poducha kojarzy mi się z teleexpresem w wersji pink.


1 komentarze:

Przygody z drutami pisze...

bardzo podobaja mi sie twoje patchworki, podusie, okrycia lozka, qiulty itp. sa naprawde piekne, gratuluje CI talentu, pa, ania

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger