wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 4 sierpnia 2013

kruche rogaliki z różą.

dziś będzie na słodko.


przepis pochodzi od mojej teściowej, ciasto wychodzi naprawdę kruche. pyszniutkie.

  • 250g masła
  • 2 żółtka
  • 1 całe jajko
  • szklanka cukru pudru
  • 3 szklanki mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 cukier waniliowy
  • 3 łyżki śmietany
  • pół kostki drożdży.
  • marmolada różana
masło posiekać na stolnicy z mąką. w miseczce wymieszać cukier, jajka, śmietanę i drożdże.
szybciutko wyrobić wszystko razem.

ja podzieliłam ciasto na 6 porcji, każdą wałkowałam i kroiłam na 8 rogalików.

piec w 180C przez około 15 minut, w zależności od wielkości rogalików.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger