wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

podkładki pod talerze (2)

po względnym sukcesie z moimi własnymi podkładkami postanowiłam takowe uszyć dla koleżanki z pracy. Kerry jest totalną maniaczką słoni w wszelakich wydaniach. wiec zamówiłam FQ ( fat quater) na e-bayu, niby wiedziałam jaki to ma wymiar, ale byłam zaskoczona, że to takie małe... ale jakoś się udało. wyszło tylko 5, ale póki co Kerry ma 3 osobową rodzinę, więc powinno starczyć.

dodatkowo zdecydowałam się na ozdobne pikowanie, wydrukowałam sobie kwiatka jako szablon i jakoś to poszło :)

jako usztywnienie wszyłam polar, kiedyś kupiłam chyba z 5 koców z Ikei... średnio to się sprawdza. Nie jest w ogóle sztywne, ale mimo to jestem zadowolona.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger