wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 8 sierpnia 2013

spodenki na gumce

Jestem wielką fanką LoliJoo, codziennie zaglądam na jej bloga, bo też codziennie tam się coś pojawia. prawdziwy wzór do naśladowania, matka polka normalnie :)

i własnie u niej znalazłam tutka jak uszyć maluchowi krótkie spodenki na gumce. a ponieważ sama mam malucha, a w Anglii w tym roku pogoda chyba powariowała, wniosek nasuwa się sam - szyjemy gatki na gumce.

Na razie takie na próbę, z jakiegoś tam materiału z odzysku. Efekt super. Dziękuję ci LoluJoo!!
Siadam zaraz do uszycia takich bardziej wyjściowych, może koroneczką obszyję..
a wszystkim którzy jeszcze nie znają polecam bloga Loli Joo.






"czekolada była - była!
i złapałam zająca dzisiaj :) ale nie płakałam aż tak bardzo. i mam plasterek z potworami."

0 komentarze:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger