wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

środa, 5 października 2011

kotek na szydełku.

no nie wiem czy to kotek..., taki stworek -  kot bez ogonka - może jeszcze dorobie ogon ale narazie mi jakoś nie pasuje do koncepcji. 
Moja pierwsza szydełkowa zabawka. 
Już wiele razy próbowałam zrobić taką  słodką zabawkę - ale skala mnie zabijała - bo wszystko próbowałam takie malusie zrobić. Tak jak na blogu wyszło szydło z wora i zrobiło stwora.


no i oczywiście zadowolona właścicielka


a zainspirowało mnie zdjęcie w gazecie którą dostałam w markecie budowlanym.

prawda że fajne?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger