wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 23 października 2011

Pierwsze Candy

Natchniona własnymi urodzinami - postanowiłam zrobić candy.
A tak naprawdę mąż mi kazał zdecydować czy scrapuje czy szyje i jakoś ogarnąć ten bałagan ;)
więc ogłaszam wszem i wobec candy scrapowe. Do wygrania:

  • dużo papierów
  • próbki ozdobnych tapet w angielskim stylu
  • różne cekinki i błyskotki
  • gwiazdki i kółeczka kartonowe w różnych kolorach 
  • naklejki piankowe

warunki nie są niczym nadzwyczajnym :) kocham poznawać nowych ludzi i oglądać ich blogi więc:

  1. komentarz po postem z adresem bloga
  2. baner na własnym blogu reklamujący moje candy
  3. losowanie 19 listopada

i kilka innych ujęć tych skarbów:


mam nadzieje że choć jedna osoba się zgłosi :)

69 komentarze:

agea happiness pisze...

mój mężuś jak na razie jest cierpliwy, więc póki co scrapuję i szyję na przemian, z wielką ochotą przygarnę cudeńka:)
pozdrawiam serdecznie

AgA pisze...

O!!! Fajne candy, ja staram się ogarnąć co chwila, co by mój mężuś nie musiał stawiać mi wyborów, bo to dość trudne przecież :)

by_giraffe pisze...

zapisuję sie chętnie :)

DoroteaArt pisze...

jako 4 i pewnie nie ostatnia ;)
pozdrawiam ciepło
dorotka
http://mojesutasze.blox.pl/html
ps. na pewno zgłosi się więcej osób ;)

pijana_wiatrem pisze...

Z chęcią przygarnę takie skarby :)

rhodiana pisze...

To i ja się zapisuję :)

wioletkowo.blogspot.com

maikowa pisze...

Ja też nie mogę się zdecydować na jedną technikę i ciągle próbuję coś nowego. Na szczęscie mi Małż nie brynczy, że mam z czegoś zrezygnować. Także współczuję ;o)
Bardzo chętnie przyjmę Twoje zbędne rzeczy.
Pozdrawiam!

Karkakg pisze...

słodkości.. zgłaszam się i ja :)
www.karkakg.blogspot.com
Pozdrawiam!

cohenna pisze...

Ja też chcę słodkości :)

www.cohenna.com

Aicena pisze...

:) zapisuje się i ja ;)
cudowności
http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

bardzo chętnie się zapiszę.
madzialenkujemy.blogspot.com

Madzik pisze...

Ja tam chętnie przygarniam wszystko. Pozdrawiam serdecznie:)

justysias7000 pisze...

Śliczne cukieraski;) Proszę mnie zapisać na listę oczekujących;D:):):):)
pozdrawiam!

nahanmir pisze...

Witam!
I ja bardzo chetnie ustawiam się w kolejce:) Już się boje, co to będzie, bo przymierzam sie do zakupu maszyny;)
Pozdrawiam!

monia pisze...

Ja też chętna :)
Zapisuję się
http://moniaz125.blox.pl/html

Polka pisze...

Chętnie i ja się dopisze do listy prawdopodobnych szczęściarzy:)

Marysia Kustusz pisze...

Mój Mąż na szczęście na scrapowy bałagan nie marudzi..nawet pomaga mi go ogarnąć.;)
Dopisuję się do candy, może akurat mi się poszczęści.;)
Pozdrawiam!
Marysia
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

PS. A Twoja Córeczka ma śliczne imię..;)

PieknaLilith pisze...

I ja ustawię się w kolejce licząc na szczęście.
Widzę, że nie tylko mój mąż wpadł na pomysł maszynowo-prezentowy:) Pozdrawiam emisart.blox.pl

Unknown pisze...

I ja sie zgłaszam!

Anonimowy pisze...

i ja też się zgłaszam:) pozdrawiam i zapraszam na moje candy

magdalenardo pisze...

Dziewczyno! Na takie wspaniałości to grzechem byłoby się nie zapisać! Zgłaszam się obiema rękami :)

www.magdalenardo.blogspot.com

Uczniowie MSP nr 1 w Piekarach Śl. pisze...

Złaszamy się :)

www.szkolnapracownia.blogspot.com

AgaPola pisze...

Bardzo chętnie zostanę właścicielką tych przydasi :)
pozdrawiam serdecznie
Agniecha
http://toiowouagi.blogspot.com/

Izoldka pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
Pozdrawiam :)

LavInArt pisze...

Przepiękny zestawik przygotowałaś :) Z chęcią dołączam do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

raeszka pisze...

Chętnie przyłączę się do zabawy :).

Paolla pisze...

Zgłaszam się i ja, same cuda do przygarnięcia!
Pozdrawiam:)

niebezpiecznie natchniona pisze...

Rozbawiła mnie historia z mężem, jako inspiratorem candy. Jakbym słyszała swojego chłopaka... Chętnie pomogę w porządkach i przygarnę Twoje słodkości.

http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com

Marta - Martenka pisze...

Chętnie przyłączam się do zabawy :)
Pozdrawiam!
http://gajmartenki.blogspot.com/

Agnieszka C. pisze...

chętnie dołączę :) a frekwencja na pewno dopisze :)
Pozdrawiam,
Agnieszka

Alusiek7 pisze...

Na takie słodkości to ja chętnie się zapiszę.
Pozdrawiam :)
http://napolanie.blogspot.com

Dorota pisze...

wpisuję się i pozdrawiam!

Dominique pisze...

Zgłaszam się :D

Dzieła Madame pisze...

chętnie się zapiszę:)

fullopcja pisze...

słodkie candy!!;) z przyjemnościa się zapisuję! <3

Agnieszka pisze...

chętnie się zapiszę na twoje słodkości

kurolka pisze...

i ja w kolejkę, może się uda i los padnie na mnie :)

kurolka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mariolka... pisze...

Chętnie się zapisuję,
nawet obserwuję:)
Zapraszam do mnie
mariolka1986.blogspot.com

Efciak pisze...

:) i ja staję w kolejce :) i mam nadzieję, że mi się poszczęści :)

Julia Sh pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
Рozdrawiam, Julia

Paulette pisze...

Jedna osoba? Ja tu już widzę tłumy;) Do których z chęcią dołączę, bo same słodkości do zdobycia;) Ah ... pomarzyć można;)

aeljot pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
aeljot pisze...

Cuda same :) Spróbuję szczęścia.

ruda@ pisze...

Ja również jestem chętna. Dopiero zaczynam z rękodziełami i też jeszcze się nie określiłam:) obserwuję jako zmalowanalala. Zapraszam na mojego bloga domowego
http://kilkascian.blogspot.com/ jak i na pozostałe:)
Pozdrawiam:)

skimmia pisze...

ja też jestem chętna na cukieraski i też eksperymentuję ;-)
pozdrawiam i zapraszam do mnie na kwiatynatury.blogspot.com
skimmia

madlen pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce ;-)

http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/
Serdecznie pozdrawiam

anastazja pisze...

Spróbuję.A nuż szczescie się do mnie uśmiechnie...
anastazja

Unknown pisze...

Ja również staję w kolejce :) Pozdrawiam!!!

Mruk pisze...

To i ja się ustawię w kolejce
http://skrapki.blogspot.com/

skazana2 pisze...

jestem chętna ;)
http://justmemyselfandi-skazana2.blogspot.com/

Asia-majstruje pisze...

Hahaha, ale kategorycznie zabrzmiały słowa Twojego męża :)
Chętnie się zapisuję na Twoje słodkości i zapraszam do mnie na filcowe cukierasy.
Pozdrawiam,
Asia

Jadzik pisze...

Chętnie dołączę do tej zabawy i zapraszam na mojego bloga http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

Kaśka pisze...

Staje w kolejce i zapraszam na candy do siebie :)

Anonimowy pisze...

Baner juz zamieszczony :) zglaszam sie i pozdrawiam ! :)

april79 pisze...

wspaniałe słodkości, dobrze że losowanie już za kilka dni bo jestem bardzo niecierpliwa;)

Ela 17 pisze...

Dołączam do kolejki

Karolcia pisze...

Zapisuję się na słodkości i zapraszam do siebie.

Joanna Krzak pisze...

zgłaszam się :) i blog lolajoo.blogspot.com. Pozdrawiam.

zainspirowana pisze...

mogę i ja dołączyć...?
powoli wracam do świata blogów :)

www.za-inspirowana.blogspot.com

Kathinna pisze...

nie sposób przejść obojętnie!

wyplataneopowiesci.blogspot.com

karola pisze...

I ja się zapisuję,pozdrawiam.

made-by-ADe pisze...

jak widać nie jedna osoba się zgłosiła, w tym ja też ;)

IWA pisze...

Całkiem sporo chętnych, w ramach rewanżu zapraszam na candy do siebie: made-by-IWA.blogspot.com

ziutka pisze...

grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji więc ustawiam się w kolejce ;)
Pozdrawiam serdecznie

Metalia pisze...

zgłaszam się :)

Beakie pisze...

Ech Ci co bloga nie maja pewnie z zabawy wypadają :/
Beakie@wp.pl

Joanna pisze...

Zapisuję się.
Pozdrawiam.

rudanetta pisze...

nie wiem czy osoby nie mające bloga mogą brać udział w zabawie ale spróbuję szczęścia:) rudanetta@gmail.com

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger