wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 24 października 2011

oddam w dobre ręce

Przygotowania do świąt Bożego Narodzenia w świecie scrapowym już się zaczęły, a ja w związku z porządkami  postanowiłam obdarować kogoś miłego i chętnego czymś, co może się przydać. Są to motywy świąteczne w kształcie kółka o średnicy 5 cm. Wiem, że z powodzeniem można je wykorzystać do kartek, bo sama takie zrobiłam dwa lata temu. W tym roku mam inną koncepcję, więc oddam komuś kto jako pierwszy zdeklaruje chęć posiadania. 

jest tego o wiele więcej niż na fotce - do tego dochodzi kilka napisów merry christmas.

7 komentarze:

Joanna pisze...

Czyżbym była pierwsza? Niemożliwe. Ale jeśli jest to prawda, to chętnie się zaopiekuję tymi motywami, bo piękne są......

maikowa pisze...

A ja się niestety spóźniłam... :o(

maikowa pisze...

TUSAL to taka zabawa. O szczegółach możesz poczytać tutaj:
http://cyberjulka.blogspot.com/2011/08/totally-useless-sal-tusal-zapisy.html?showComment=1313742776233#c3056195387402996342
Pozdrawiam!

Karkakg pisze...

bardzo fajne motywy, szkoda że i ja się spóźniłam :P

jestemsliczna@ pisze...

obiecuje, że w przyszłym roku takich motywów przygotuje niezliczone ilości :) nie przypuszczałam, że to może mieć takie wzięcie.

Agnieszka C. pisze...

oj, cudne są te motywy!

Agnieszka C. pisze...

dziękuję za odpowiedź, ale na razie nie mam takiego dziurkacza :)
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger