wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 20 października 2011

moja aplikacja na poduszkę

W jeden wieczór wyczarowałam tego oto króliczka i zaraz następnego dnia wysłałam. Najpierw chciałam robić coś bardzo patchworkowego - ale bałam się na pierwszy raz - do tego czas gonił niemiłosiernie. 
Do 29 października musi dojść do polski do Celinki. więc zrobiłam coś co potrafię :) mocno inspirowane króliczkiem ze stronki humorki stworki.

Nawet nie prasowałam, tylko buch w kopertę i w drogę.


uszki są ruchome, takie do kiziania :)

1 komentarze:

IWA pisze...

Szybko szyj drugiego, bo na pewno to bedzie kroliczek niezbedny do zasypiania skoro ma takie świetne uszyska do miziana i zastępstwo bedzie niezbędne!

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger