wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 14 października 2011

tnę i tnę...

mam plan by uszyć narzutę na nasze łóżko, w kolorach niebieskich i czerwonych no i tnę i tnę:


jest to o wiele prostsze, gdyż posiadam już cud techniki jakim jest obrotowe ostrze:


a ponieważ część szmatek pochodzi z recyklingu ( ubrań mojej mamy ) mój tata ze starych płytek pcv zrobił mi miarkę 15 cm i 10 cm. Każdy kto wycinał z koszuli czy sukienki wie, że jest to o wiele bardziej skomplikowane niż z prostego kawałka materiału

 no wiec tnę i tnę... potrzebuje 270 kwadratów mam już dużo więcej, ale w kolorach mnie interesujących dopiero 200
poza tym chciałam dodać, że w polskich sklepach to faktycznie nie ma fajnych materiałów. A tu jest ich od groma - groszki, kropki, kratki, paski... ciężko z kolei uświadczyć coś gładkiego.

1 komentarze:

Joanna pisze...

Będę czekać na pierwsze zszywanie:)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger