wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 19 lipca 2011

kocyk dla Małej Rysi

Taki oto wyczarowałam kocyk dla małej Rysi, z ikeowego polarku :) Z którego robię prawie wszystko :)
koroneczkę taką prostą naokoło nauczyła mnie robić moja mama :) ja wyszyłam dodatkowo kwiatuszka w przeciwległych narożnikach. Dobry kocyk bo nawet jak go wyprałam w 60 stopniach to nic się nie stało :)

koronka miejscami ma różny kolor a to dlatego że wykorzystałam różne kordonki by to zrobić :)
zachęcam wszystkich - róbcie takie słodkie kocyki.
kiedy idę z Małą Rysią przez miasto a staruszki się nim zachwycają to aż puchnę z dumy.
choć z przykrością muszę przyznać, że moja angielska koleżanka spytała się mnie czy szyję rzeczy dla dziecka bo mnie nie stać żeby kupić...  no bez komentarza.

1 komentarze:

AgA pisze...

Kocyk super ulepszony. Wyjątkowy, w jedynym egzemplarzu. A żart koleżanki to może angielski humor??? :)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger