wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 1 lipca 2011

zabaweczki dla córeczki

czas pokazać tytułowe zabaweczki. Byłam w 8 miesiącu ciąży i nagle zapragnęłam zrobić coś dla maleńtaska. swoimi niezgrabnymi rączkami wymajstrowałam coś takiego. Mężulek widząć mój zapał kupił mi maszynę do szycia, najpierw taką małą zabawkową, ale strąciłam ją brzuchem ze stoliczka ( kto był w ciązy to wie...) i zepsułam. Więc kupił mi taką dużą - wypasioną. W międzyczasie brzuch wyszedł na świat i już nie mam czym zahaczać :)
słonio Tombo

Panna mizia

śmieszny miś

misiaki Fajniaki

Wszystkie wzorki gdzieś wypaczyłam, ale teraz już nie wiem skąd...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger