wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 17 lipca 2011

patchworkowy zawrót głowy

wciąż myślę tylko o patchworku, nawet mi się patchwork śnił... uszyłam wczoraj małą "wprawkę" ale wciąż nie bardzo mi się chciały linie schodzić. I w nocy sobie przypomniałam że może w końcu przeczytam instrukcje obsługi do maszyny. no i mam.... prowadnik krawędziowy... prowadnik do watowania... czasem warto przeczytać instrukcję :) jestem zupełnie jak mój tata... wiec jutro pojadę zakupić jakieś materiały i ostrze obrotowe, bo nożyczkami to faktycznie męka! mam matę i taką dużą grubaśną linijkę. zobaczymy co mi wyjdzie z tego. 
a na razie pokazuję moją wprawkę: 
nie jest wyprasowana, ani idealna. powstała z próbek obić do mebli które kiedyś zorganizowałam ze sklepu w którym pracowałam, sama wtedy nie wiedziałam po co to. 100% polyester. nawet nie mam innego polyestru by zrobić border. a w ogóle to takie niewymiarowe wyszło... 60 x 60 cm.
mała Rysia wczoraj bardzo mi pomogła i spała 4 godzinki od 10 do 14 :) dziś ma nadrobione w spaniu więc pewnie za wiele nie wyczaruje
pozdrawiam!

2 komentarze:

Joanna pisze...

Całkiem nieźle, jak na początek. Nóż obrotowy bardzo przydatny, bo po dokładnym przycięciu już tylko należy przy zszywaniu pamiętać o takiej samej odległości szwu od brzegu:)

kasia pisze...

Na początek super-rowniutko i kolorowo:)
PS.Ja też nie wie dlaczego.Ale za to wyświetlasz mi się w pasku bocznym:)Pozdrawiam cieplutko:)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger