wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 1 lipca 2011

Moje Torby

Zainspirowana pracami Moniki z http://pokojzkominkiem.blogspot.com/ uszyłam swoje własne torby. Oczywiście wszystkie rozdałam :)
ta poszła do teściowej

ta do tatki

ta do Marty

ta do teściowej na dzień matki ( obszyłam słonia potem czarną nitką, ale fotki już nie zrobiłam)

ta została u mnie ( ale zapewne nie na długo)

do koleżanki z pracy Moniki


do Ciotki Danki
Do siorki Mężulka - Marciochy
dla psiapsiólki Małgosi

dla koleżanki z pracy - Kerry
Mężulek powiedział, że lubię chyba rozdawać prezenty - Lubię :)

1 komentarze:

Nokimemota pisze...

No i widzisz jak wszystko fajnie działa? Jedna uwaga - nie wszyscy znają naszą rodzinę, wiec pisanie "ta dla Marty" może być mylące.

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger