wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 12 lipca 2011

Tildowe królisie

Zaczełam je robić będąc jeszcze w ciąży :) zainspirowała mnie Monika Madejek i jej fantastyczne pomysły, znalazłam też kurs jej autorstwa na cafeart i postanowiłam spróbować :)
powiem tylko jedno wg mnie uszyć królika to pikuś, uszyć mu gatki to nie lada wyzwanie.
oto królik który powstał z mojej bluzki i koszuli :)

pani królikowa - robienie kapeluszy pozostaje jeszcze poza moim zasięgiem

no i mysior...

1 komentarze:

Monika Madejek pisze...

Słodziaki!
Cieszę się, że kursik się przydał:)
A kapelusik to prościzna-spróbuj raz, a potem będziesz robić z zamkniętymi oczami:)
Ściskam mocno***

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger