wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

środa, 27 lipca 2011

mój pierwszy "baby quilt"

Duma mnie rozpiera :) skończyłam swój pierwszy na serio patchwork. Wszystkim się podoba. 
Ma kilka błędów, ale bardzo dużo się nauczyłam szyjąc go. Mimo przeciwności losu w postaci ząbkowania małej Rysi i bardzo małemu wyborowi materiałów w tutejszej pseudo pasmanterii - skończyłam.
Ma wymiary 100 x 80 cm
do uszycia uszyłam bawełny, specjalnie wybierałam w linie albo kratki by lepiej mi się cięło (i szyło), bo  wciąż się nie dorobiłam ostrza obrotowego. szyjąc wykorzystałam taki ogranicznik który się wkręca do maszyny - dla początkującego super
Na lamówce wyszyłam skromną dedykacje. Na spód udało mi się kupić śliczną blado różową bawełnę w delikatne kwiatki. przepikowałam tylko wzdłuż kratek, na coś bardziej skomplikowanego nie czuje się gotowa.

1 komentarze:

AgA pisze...

Boska!!! JA choruje na patchwork od dawna, ale maszyny nie mam a ręcznie... Śliczna narzuta czy kołderka. Tylko pozazdrościć, Z następnej na pewno będziesz bardziej zadowolona

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger