wielkie dzięki dla administratora tego bloga - Pomocny brat - jest super!





Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 21 lipca 2011

Tildowy królik w ciepłym ubranku

wiem, że jest lato, ale tak właśnie mnie nastraja angielska pogoda :) już za niedługo jadę na ponad miesiąc do Polski i na pewno będę narzekać na upały ...
Wtedy uszyję królika w stroju kąpielowym ;)
wydziergałam mu czapeczkę na szydełku
zrobiłam swoją pierwszą w życiu broszkę z filcu
no i uszyłam dzwony, może nie takie z lat 60 ale starałam się jak mogłam :)

Ogłaszam wszem i wobec że potrafię już uszyć gatki dla króliczka :) nad kapeluszem wciąż pracuję :)
a prace nad patchworkiem wciąż trwają :)

2 komentarze:

kasia pisze...

Gwarantuje,ze na upały nie będziesz narzekać,a królik fajny:)

Marciocha pisze...

Królik jest bardzo ładny. Ja chciałabym taką broszkę z filcu dla siebie;)

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz!

 

(c)2009 Zabaweczki dla córeczki. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger